Nakon zaključivanja aranžmana za tranzit neborbenih tereta ISAF-a željeznicom sa Ruskom Federacijom, Ukrajinom, Uzbekistanom, Bjelorusijom i Kazahstanom, prvi probni NATO voz krenuo je iz Rige, Latvija, 14. maja i stigao u Afganistan 9. juna 2010. godine.
Usprkos kašnjenju od nekoliko dana, ova proba je ocijenjena uspješnom u smislu otvaranja novih putnih komunikacija prema Afganistanu. Već se planira nastavak isporuka u mjesecima koji slijede, u zavisnosti od potreba država koje učestvuju u ISAF-u.
Voz je prošao kroz Rusiju, Kazahstan i Uzbekistan prije nego je ušao u Afganistan na graničnom prelazu Hairaton. Isporuku je sačinjavalo 27 šestmetarskih ISO kontejnera sa građevinskim materijalom, zalihama hrane i rampom za utovar i istovar iz Belgije.
Nekoliko agencija je bilo uključeno u poslove oko isporuke, uključujući Saveznički centar za koordinaciju kretanja pri Savezničkoj komandi za operacije u Monsu, Belgija, Evropski centar za koordinaciju kretanja u Eindhovenu, Holandija, Danish Handling Agent, DSV, u Latviji, te drugi vojni i željeznički organi uključenih država. Latvija je bila nositelj koordinacije između različitih elemenata.
Korištenje željeznice košta otprilike 10% od troškova prevoza zrakom i direktnije je od korištenja južne kopnene prevozne rute preko Pakistana.